Маневицький ЦНАП: 100 днів роботи

30 Листопада 2017, 15:40
4371

Минає 100 днів, як Центр надання адміністративних послуг у Маневицькому районі запрацював в оновленому приміщенні.

У рамках реалізації проекту міжнародної  технічної допомоги Європейського Союзу «Центр надання адміністративних послуг як інноваційний інструмент взаємодії влади та громади» було зроблено сучасний ремонт, придбано меблі та комп’ютерну техніку, по-новому обладнано робочі місця, облаштовано комфортні умови очікування та заповнення документів,  адаптовано  дитячий куточок під найменшого відвідувача, ‒ повідомляють у відділі з питань надання адміністративних послуг райдержадміністрації.

Усі громадяни є споживачами адміністративних послуг. Ми одержуємо паспорти, посвідчення водія та інші документи, реєструємо місце проживання, шлюб, автомобіль, нерухоме майно, отримуємо будівельні дозволи тощо. Видача цих документів та вчинення дій і є адміністративними послугами.

Основний принцип  створення ЦНАПу – це надання адміністративних послуг за принципом «єдиного офісу» і «відкритого простору», тобто розміщення в одному приміщенні максимальної кількості суб’єктів найпоширеніших адміністративних послуг. З відкриттям оновленого приміщення ми мали можливість збільшити кількість послуг. На сьогодні  через Центр надається 87 адміністративних послуг. Тут можна подати документи для реєстрації місця проживання у селищі Маневичі, вклеювання фотографії у паспорт при досягненні 25- та 45- річного віку, зареєструвати  бізнес, нерухомість, оформити право власності чи  користування  земельною ділянкою, отримати документи, що надають право на виконання будівельних робіт, отримати відомості з Державного земельного кадастру, документи дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, отримати ряд послуг соціального захисту населення.

Для зручності суб’єктів звернень змінено години прийому громадян, зокрема, з понеділка по п’ятницю прийом здійснюється з 8 до 15 години  без обідньої перерви та до 20 години у четвер. Забезпечено безперешкодну доступність для людей з обмеженими можливостями, запроваджено електронну систему керування чергою відвідувачів.

Завдяки успішній співпраці з керівництвом Ощадбанку, у ЦНАПі встановлені платіжні термінали для оплати адміністративного збору банківською картою, що суттєво підвищує якість надання адміністративної послуги та економить час відвідувачів.

Протягом 11 місяців  надано понад 10 тис. послуг, за 100 днів в оновленому приміщенні ЦНАП відвідало більше 3 тисяч мешканців селища та району, які отримали відповідні адміністративні послуги, консультації. Найбільша кількість клієнтів, керуючись даними електронної черги,  була 22 серпня – 75 суб’єктів  звернень та  21 листопада – 71. В середньому щодня ЦНАП відвідує до 50 громадян.

Керівництво райдержадміністрації та колектив Центру надання адміністративних послуг активно працює над збільшенням переліку послуг. Впродовж наступних декількох місяців планується розпочати прийом документів на виготовлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон. З цією метою з районного бюджету виділено 300 тис.грн, проведено тендерну процедуру через електронну систему закупівель «Прозоро», підписано договір на поставку обладнання.

Звичайно, найкращою оцінкою роботи ЦНАПу – це відгуки відвідувачів.  При виході з приміщення стоять дві скриньки для оцінювання роботи: «незадовільно» та «добре», куди клієнти після обслуговування мають можливість  вкинути талончика. І хоча, скринька «добре» заповнена доверху, однозначно, не всі  відвідувачі  вийшли із ЦНАПу задоволеними. У цьому є різні суб’єктивні та об’єктивні  причини, але не помиляється той – хто не працює. Тому за кожну оцінку нашої роботи – і позитивну, і негативну – дякуємо нашим клієнтам та чекаємо у ЦНАПі, де будемо намагатися всі послуги надати швидко та якісно.

Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39