Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Минулого року українцям повернули понад 10 мільйонів гривень за неякісні товари та послуги
Минулого року українцям повернули понад 10 мільйонів гривень за неякісні товари та послуги

Минулого року українцям повернули понад 10 мільйонів гривень за неякісні товари та послуги

14:34 26.02.2021
532

У 2020 році до Держпродспоживслужби надійшло понад 20,9 тисячі пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.

Про це повідомили на Урядовому порталі.

Найбільша кількість (41,5%) споживачів скаржилися на якість непродовольчих товарів. Також велика кількість звернень (29,5%) стосувалася якості житлово-комунальних послуг. 5,1% споживачів були незадоволені якістю продовольчих товарів.

Читайте також: У березні обіцяють підняти пенсії для українців

Минулого року Держпродспоживслужба перевірила безпеку товарів, надання послуг (робіт) на суму понад 72,8 мільйона гривень. Упередили придбання і використання населенням України недоброякісних продовольчих, непродовольчих товарів та послуг (робіт) на суму понад 35,6 мільйона гривень (48,9%). Споживачам повернули 10,2 мільйона гривень за неякісні товари та надані послуги.

«Кожен має право на отримання якісних і безпечних товарів та послуг. Уже зараз ми працюємо над спрощенням процедури захисту прав для споживачів. Мова йде, перш за все, про ефективну комунікацію в digital», – зазначає голова Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Одним із пріоритетів Держпродспоживслужби є захист громадян. З тим, щоб на прилавки і в магазини потрапляла тільки якісна і безпечна продукція. А споживачі отримували лише якісні послуги.

Загрузка...
Коментарі
Загрузка...
13 квітня
Вчора
11.04.2021
10.04.2021
09.04.2021
08.04.2021
07.04.2021
06.04.2021
05.04.2021